«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Үшқарасу ауылының  негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Ушкарасу отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қарасу негізгі мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары

Қарасу негізгі мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары

 

Мақсаты:

оқу бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіби бағдарлы қолдау көрсету.

оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын дамыту, олардың мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.

Міндеттері:

оқушылардың оқу бейіндері бойынша бөлу үшін олардың артықшылықтары, бейімділігі мен мүмкіндіктері туралы мәліметтер алу;

элективті курстар сабақтарында және тәрбие жұмысында қолданылатын кешенді және дәстүрлі емес формалар мен әдістер есебінен бейінді оқытудың вариативтілігінің кең диапазонын қамтамасыз ету;

жұмысқа орналасудың қиындықтарын болжауға оңай болатын кейбір мектеп оқушыларына қосымша қолдау (бұл біздің" қиын", дисфункционалды отбасылардан шыққан балалар);

қосымша және кәсіптік білім беру мекемелерімен, сондай-ақ қала кәсіпорындарымен мектептің жоғары сатысындағы кооперацияның икемді жүйесін әзірлеу.

Жоспарды іске асыру педагогтердің, жалпы білім беру мекемесі оқушыларының ата-аналарының, жұмыс берушілердің, халықты жұмыспен қамту орталығы қызметкерлерінің және өзге де мүдделі тұлғалардың сұранысқа ие кәсіптік кадрларды даярлауға бағытталған кәсіптік бағдарлау іс-шараларын өткізуге белсенді қатысуын көздейді. Қазіргі экономикалық және саяси жағдай бізді адамның жеке психофизиологиялық сипаттамаларына жоғары талаптар қоюға мәжбүр етеді. Нарықтық қатынастар еңбек сипаты мен мақсаттарын түбегейлі өзгертеді: оның қарқындылығы артады, шиеленіс күшейеді, жоғары кәсібилік, шыдамдылық пен жауапкершілік қажет.

Кәсіптік бағдар беру жұмысы мектеп қызметінде маңызды орын алады, өйткені ол білім беру жүйесін экономикалық жүйемен, оқушылардың қажеттіліктерін олардың болашағымен байланыстырады. Үшін қоғамның әл-ауқатын қажет әрбір мектеп түлегі таппады мүмкіндігінше неғұрлым толық қолдану, өз мүдделеріне, бейімділігіне, жоқ жоғалтып алды сөрелері үшін уақыт, күш (иә мен құралдары) іздеп, өз орнын қоғамдық өндіріс жүйесіндегі, онда еді әкеліп, ең жоғары пайда алуға және терең қанағаттандыру өз еңбек. Кәсіп (лат. "ргоfessio" - ресми көрсетілген сабақ, мамандық) - белгілі бір дайындықты талап ететін және адамның өмір сүру көзі болып табылатын еңбек қызметінің, кәсіптің түрі. Бағдарлау-қоршаған ортаны немесе белгілі бір бағыттағы қызметті түсіну мүмкіндігі. Кәсіптік бағдарлау сөзінің кең мағынасында жастарға қоғамдық және педагогикалық ықпал ету жүйесі, оны мамандықты саналы түрде таңдауға дайындау, мамандықты ғылыми негізделген таңдауды қамтамасыз ететін мемлекеттік шаралар жүйесі болып табылады. Тар мағынада кәсіптік бағдарлау-мақсатты қызметі қалыптастыру бойынша оқушылардың ішкі қажеттілік және дайындық саналы Мамандық таңдау. Жеке мағынада мансаптық бағдарлау-бұл жеке тұлғаның белгілі бір мамандықты игеруінің ұзақ және жеткілікті қайтымсыз әлеуметтік процесі.

Осылайша, кәсіптік бағдарлау 2 деңгейде — қоғамдық және жеке деңгейде жүзеге асырылады. Бұл деңгейлер өзара байланысты. Мектептегі кәсіптік бағдарлау-бұл студенттердің кәсіптердің әлеуметтік-экономикалық және психофизикалық сипаттамалары туралы қажетті білім көлемін игеруге бағытталған оқу-тәрбие жұмысының жүйесі.

Оқушыларды кәсіптік бағдарлау қызметінің басты міндеттері:

еңбекке оң көзқарас қалыптастыру;

кәсіби қызметтің мазмұнын түсінуге үйрету;

мамандыққа қойылатын талаптарды жеке қасиеттермен байланыстыруға үйрету;

олардың мүмкіндіктері мен қабілеттерін талдауға үйрету (жеке тұлғаның қасиеттері мен мүмкіндіктерін түсіну және бағалау қажеттілігін қалыптастыру)

Мектептегі кәсіби бағдар жұмысының негізгі бағыттары:

Кәсіби ақпарат.

Кәсіби тәрбие.

Жұмыс жоспары оқушылардың жас ерекшеліктерін, бастауыш, негізгі, орта мектептегі жұмыстың мазмұны, формалары мен әдістеріндегі сабақтастықты ескере отырып, кезең-кезеңімен жүзеге асырылады. Кәсіби кеңес Кәсіби ақпарат кәсіптер әлемі, өзін-өзі анықтау үшін маңызды адамның жеке және кәсіби маңызды қасиеттері, оқу орындарының жүйесі және мамандық алу жолдары, қоғамның кадрларға қажеттіліктері туралы ақпаратты қамтиды. Кәсіби білім мектеп оқушыларының бейімділігі мен кәсіби мүдделерін қалыптастыруды қамтиды. Кәсіптік білім беру бойынша педагогикалық жұмыстың мәні оқушыларды оқу және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандарына қатысуға, әлеуметтік пайдалы және өндірістік еңбекке, күштердің белсенді сынағына шақыру болып табылады. Бұл практикалық тәжірибе арқылы сіздің бейімділіктеріңіз бен қабілеттеріңізді білуге және анықтауға мүмкіндік береді. Бейімділік қызмет процесінде дамиды, ал кәсіби білім кәсіби мүдделер болған кезде сәтті жинақталады. Маңызды школьник көрдім өзіне түрлі қызмет түрлері. Кәсіби кеңес беру - оқушының жеке басын зерттеу және осы негізде кәсіби ұсыныстар беру. Кәсіби кеңес көбінесе жеке сипатта болады. Сынып жетекшісі оқушылардың іс-әрекеті мен дамуын бақылау, олардың оқу және сабақтан тыс жұмыстарының нәтижелерін зерттеу, сауалнама жүргізу, оқушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құру сияқты жұмыс әдістерін қолдана алады.

Жұмыс нысандары келесідей болуы мүмкін:

кәсіптік бағдарлау сабақтары;

экскурсиялар;

кәсіптік бағдар бойынша сынып сағаты;

мамандармен кездесулер;

кәсіптік бағдар беру тақырыбы бойынша ата-аналар жиналысы және т. б.

Есте сақтау маңызды, бұл кәсіптік бағдар беру жұмысы мектепте пайда әкеледі тек кезде, қашан кәсіптік бағдар беру жұмысына тартылған барлық мектеп ұжымы, және қашан сақталады мынадай принциптері:

1) жүйелілік және сабақтастық – кәсіптік бағдарлау жұмысы тек жоғары сынып оқушыларымен жұмыс жасаумен шектелмеуі тиіс. Бұл жұмыс бірінші сыныптан бастап бітіру сыныбына дейін жүргізіледі.

2) оқушыларға жасына және қызығушылықтарының қалыптасу деңгейіне, құндылық бағдарлары мен өмірлік жоспарларындағы айырмашылықтарға, үлгерім деңгейіне байланысты сараланған және жеке көзқарас.

3) оқушылармен және ата-аналармен кәсіптік бағдарлау жұмысының жаппай, топтық және жеке түрлерінің оңтайлы үйлесімі.

4) мектептің, отбасының, кәсіптік оқу орындарының, жастарды кәсіптік бағдарлау орталықтарының, жұмыспен қамту қызметінің, қоғамдық жастар ұйымдарының өзара байланысы.

5) кәсіби бағдар мен өмір арасындағы байланыс (қоғамның кадрларға деген қажеттілігімен органикалық бірлік).

Бұл жадынамалар сынып жетекшілеріне оқушылармен олардың кәсіби өзін-өзі анықтауы бойынша жұмыс істеуге арналған:

Кәсіптік бағдар беру мақсатында мектеп оқушыларымен өзара әрекеттесу формалары: жоғары сынып оқушыларына сауалнама жүргізу және тестілеу;

оқушылар мен олардың ата-аналарына кеңес беру;

кәсіби бағдар беру сауалнамалары;

кәсіптік бағдар беру ойындары.

 

Оқушыларды кәсіптік бағдарлауға бағытталған іс-шаралар:

танысу мақсатында кәсіпорындар мен ұйымдарға экскурсиялар;

оқу орындары ұйымдастырған оқу орындарының көрме-жәрмеңкелеріне бару;

Ашық есік күндері кәсіптік білім беру мекемелеріне бару; мектеп сайтында кәсіптік бағдар беру бойынша ақпараттық материалдардың орналасуы.

 

 

 

Бір жылдың ішінде

Іс-шара

Орындау мерзімі

Жауапты орындаушылар

1. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету

 

1.1.

Нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеу. Ағымдағы оқу жылына мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспарын әзірлеу.

2. Ақпараттық-әдістемелік және кадрлық қамтамасыз ету

 

2.1.

Білім алушылар арасында кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдарды зерделеу.

3. Мектептің әлеуметтік-экономикалық кәсіптік бағдарлау кеңістігін қалыптастыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету

3.1.

9-сынып оқушыларын "пи кәсіби бағыттылығы бейімділігі" тестілеуін өткізу»

Қараша, 2019

Кл.қол.

Педагог-психолог

3.2.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауды, кәсіби бағдарлауды дамыту ерекшеліктерін анықтау, жеке кәсіби жоспарлары туралы білу үшін 9-сынып оқушылары арасында диагностикалық әдістерді жүргізу.

Ақпан, 2021

Педагог-психолог

3.3.

9-сынып оқушыларына олардың құндылық бағдары мен мүдделері туралы ақпарат жинау мақсатында сауалнама жүргізу

Оқу жылы ағымында

Педагог-психолог

Кл.жетекшісі

3.4.

Жоғары сынып оқушыларымен кәсіби бағдар беру жұмысы.

Мақсаты-кәсіби өзін-өзі анықтау бойынша көмекке мұқтаж оқушылар тобын анықтау

Оқу жылы ағымында

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Педагог-психолог

Кл.жетекшісі

3.5.

Кәсіптік бағдар беру оқушылардың сабақтарында

Оқу жылы ағымында

Пән мұғалімдері

3.6.

9 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру ойындарын өткізу:

1."Мамандықты тап»

2. "Заглянем өтті..»

3. "Кәсіптерді қорғау»

Бір жылдың ішінде

Сынып рукововдитель

3.7.

"Өмір" ойынын өткізу: "мектептегі өзін-өзі басқару күні»

Бір жылдың ішінде

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

Педагог-психолог

Кд.жетекшісі

3.8.

Кәсіптік бағдар беру сұрақнамаларын өткізу

Бір жылдың ішінде

Педагог-психолог

Кд.жетекшісі

3.9.

Кәсіптік бағдар беру бағытындағы тақырыптық сынып сағаттарын өткізу:

8-9 сыныптар

"Шеберлік пен талант»

"Еңбек деген не»

"Менің болашаққа жоспарларым»

"Кәсібилік. Мынау не?»

"Кәсіби мансапты жоспарлау»

 

Сынып жетекшілерінің жоспары бойынша

Кл. басшылары

3.10.

Ата-аналар жиналысын өткізу кезінде келесі мәселелерді қозғауға болады:

* Балалар әлемі және ересектер әлемі: байланыс нүктелері.

* Баланың бейімділігі мен қабілеттерін зерттеу.

* Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру және жұмысқа орналастыру

* Болашақ 9 сынып оқушыларына арналған ата-аналар жиналысы.

 

Жаңартылған күні: 26.02.2020 17:59
Құрылған күні: 26.11.2020 22:49

Текст