(МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға ертегі сөзінің мағынасынтүсіндіреді,себебі осы бөлімніңсоңында олар қандай ертегі білетіндерін айта алады.Содан кейін мұғалімоқушылардыңназарын 1-тапсырмадаберілгенсуреткеаударады.
Сурет бойынша «Мақта қыз бен Мысық» ертегісінің кейіпкерлерімен таныстырады.
Оқушылар берілгенүлгі бойынша кейіпкерлерін атайды. «Мақта қыз бен Мысық» ертегісінің мазмұны өзге тілді аудиторияда үйретуге жеңіл болу үшін бейімделіп алынды.Бейімделген мәтін бойынша: Мақта қыз бен Ьысық жақсы дос болады. Бір күні Мысық сүтті төгіп алады. Мақта қыз оған ренжиді. Содан Мысық сүт әкелуге кетеді... Соңында мысық Мақта қызға сүт әкеліп береді.
Сөйтіп екуі қайта жақсы дос болады (оқушылар ертегі мазмұнын толық түсіну үшін, ертегі мазмұнын слайд арқылы толық айтып беруге болады). Оқулықта екі сабақ көлемінде оқушылар осы ертегінің негізі үзінділерін ғана үйренеді.
(МК ,Ұ) Осы сабақтағы 2-тапсырмада оқушылар мысықтың сиырға (ағашқа ,қыздарға ,дүкеншіге, тауыққа, тышқанға) барғанын кесте бойынша айтып үйренеді. Мысалы: Мысық сиырға барады. Мысық ағашқа барады. Т.с.с.
(МК, Ұ) 3-тапсырма бойынша мұғалім оқушыларды жаңа сөздер қатарыментаныстырады. Олар: су, жапырақ, сағыз, жұмыртқ,а дән. Оқушылар берілген сөздерді тыңдайды ,қайталайды ,сурет бойынша атайды.
(МК, Т) 4-тапсырмадаертегі бойынша 6 сюжетті сурет берілген. Оқушылар сурет бойынша үзіндіні толық тыңдайды, содан кейін мұғалім әр сюжет бойынша оқушыларға мазмұнынтолық түсіндіреді. Соңында оқушылар өз қалаулары бойыншарөлдерді бөліп алады, осы үзіндіні ойнайды.
(МК Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындауарқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
(Ө)Қосымша тапсырма арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі.
Өө бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай ақ АКТ –ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
|