(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар 6- бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды ,еске түсіреді. Мұнда өткентақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімніңкөмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды.Еңалдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен жеке -жеке қайталайды. Содан кейінберілген суреттер бойынша диалогтітолықтырып айтады.Сыныптағыоқушылардың білім деңгейіне байланысты бұл екі тапсырманы керісіншедеұйымдастыруғаболады. Мұндай жағдайда оқушылар шығармашылық түрде жұмыс істеуге көбірек мүмкіндік алады. Мұныңбір тиімді жағы : оқушылар дайын үлгіні қайталауға жаттықпайды, өз жауаптарын дайын үлгімен салыстыруға мүмкіндік алады. Жауапты өздері табу арқылы , өз білімдерін көрсете алады, өздеріне деген сенімі арта түседі.
(Т) Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөліп, әр топқа 4 суреттен беруге болады. Диалогті дұрыс толықтырып айтқан топ жеңіске жетеді.
(МК Ұ) Мұғалім оқушыларға осы суретте берілген сұрақтардықояды ,оқушылар оларға өз қалауы бойынша жауап бере алады:
- Бұл қандай әріп? (Мұғалімнің қолында немесе тақтада қазақ тіліне тән әріптер болуы керек. Оқушылар осы уақытқа дейін үйренген әріптер).
- Сен ертегі білесің бе?
- Қандай ертегі білесің?
- Ең дәмді не?
- Көктем сәні не?
- Сен оюды қалай жасайсың?
- Бұл қандай ертегі? (Мұғалімнің қолында немесе тақтада оқушылар үйренген ертегілердің суреті болуы керек)
- Сен не саласың?
-Сен қайда тұрасың?
-Сен Алматыда/ Астанада тұрасың ба?
(Ж)Оқушылар берілген сұрақтар бойыншажұппен жұмыс істейді.Олар сұрақтарға өз қалауыбойынша жауап бере алады.
(Қ) Осы бөлімнің соңында оқушылардың:
Мен Қазақстанда тұрамын;
Алматыда/ Астанада тұратын /тұрмайтынын айта алу
(Мен Алматыда /Астанада тұрамын /тұрмаймын);
- ден 20 –ға дейін санай алу;
-ертегі білетін / білмейтінін айта алу;
(Мен ертегі білемін/ білмеймін);
-Суреті бойынша ертегілерді атай алу («Мақта қыз бен мысық» «Не дәмді?» «Көктем сәні»);
-Өзінің қайда тұратынын айта алу;
-Қазақ тіліне тән дыбыстарды тану, дұрыс дыбыстай алу;
-Әр дыбысқа екі сөзден атай алу Мысал келтіре алу дағдылары қалыптасуы қажет.
(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындауарқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
(Ө)Қосымша тапсырма арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі.
Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай -ақ АКТ –ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
|