«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Үшқарасу ауылының  негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Ушкарасу отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

19.02.2017

Жұмысы туралы пікір

Ирина Петрқызы Қарасу НМ он тоғызыншы жыл дене шынықтыру пәнінің мұғалімі болып жұмыс істейді.

Ирина Петрқызы – дене шынықтыруды  оқыту әдістемесімен өте жақсы иеленетін педагог. Сабақтарын денсаулықты нығайтуға, жақсы дене дайындығына көмектесетін жоғары ұйымдастырушылық және әдістемелік деңгейде  жоғары қозғалыс пен моторлы тығыздықта өткізеді, демократияландыру принципі, педагогикалық ынтымақтастық негізінде

құрылады. Мұғалім сабақтың мақсаты мен міндеттерін дұрыс және сауатты қояды, жаттығуларды дәйекті түрде бөледі.

Ирина Петрқызы қазіргі заманғы оқыту әдіс пен тәсілдерді таңдау арқылы, барлық сабақ түрлерінің нақты ұйымдастыру және өзара байланысу, спорт құрал-сайман мен жабдықтарды қисынды қолдану арқылы сабақтарының жоғары сапасын қамтамасыз етеді. Сабақтар ойын және жарыс негізінде эмоционалды өтеді.  Білім алушыларға сараланған және жеке көзқарас арқылы мұғалім оқушылар гигиена саласында ақпарат алуына жетеді,

өзін-өзі бақылау дағдыларын үйренеді, алған білімдерін, дағдыларын белсенді талдайды.

Сабақта жүктемені реттеу: қызмет ұйымының әдістерін дұрыс таңдау есебінен жүзеге асырады (фронталды,

топтық, айналма, жеке), мақсатқа сай дене жаттығулар әдістерін орындау, бағдарлар, сілтеуіштер, шектегіштер қолдану есебінен, ойындар мен эстафеталар қолдану есебінен, ырғақты гимнастиканы пайдалану, жиі пассивті демалысқа қарағанда белсендіні қолдану, жағдайларды қиындау есебінен толық, қатты, экстремалды демалысының кезектесуі.

Ирина Петрқызы сөз оқыту әдістерімен иеленеді (команда, бұйрық, өкім, баға, түсініктеме, әңгімелесу,

суреттеу, дидактикалық әңгіме). Оқу процесінде мұғалім оқушылардың моральді-жігерлі сапаларын қалыптастыруға,   саналылық тәртіпке тәрбиелеуге, серіктестік пен ұжымдық сезімдеріне үлкен көңіл бөледі. Сабақта Ирина Петрқызы денсаулықты нығайту, жұмыс қабілеттерін көтеру, дене жаттығуларымен жүйелілік сабақтарда қажеттілікке тәрбиелеу, тұлғаның жігерлі сапаларын, шығармашылық қабілеттерін  дамыту және салауатты өмір салтына дағдыландыру сияқты оқушылардың  дене жаттығу тәрбие міндеттерін сәтті шешеді. Дене шыдамдылығын,  спорттық тайталастық рухын  дамытады. Ол денсаулық пен күшті насихаттайды, қойылған мақсатқа жетуде қайсар болуды үйретеді. Соның ішінде оқушылардың жас ерекшелік, физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін

ескереді.  Әр оқушының дене дайындығы мен денсаулығына байланысты тәуелділігіне жеке қарайды. Әртүрлі жаттығулардың іріктелуін жүзеге асырады,  сабақтары қимыл үйлестірулеріне, төзімділігіне, қимыл шапшандығының дамуына мақсатталған. Оқушылардың дене-сауықтыру дамуларын жүзеге асыра отырып, Ирина Петрқызы оларда

өз күшіне деген сенім, жігер, қиындықтарды жеңе білу , мақсатына қайсар жүру сияқты адамгершілік қасиеттерді тәрбиелейді. Ал бұның бәрі спорттық жарыстарда спорттық жетістіктерге жету деңгейіне мүмкіндік туғызады.

Ирина Петрқызы өз сабақтарында оқушылардың қимыл дайындығы, оқу жүктемесіне типологиялық пен тұлғалық

ерекшеліктері және сыртқы ортаның факторлары әртүрлі екенін ескереді. Мұғалім оқушылардың денсаулық күйінің диагностикасы мен мониторингін, дене дайындығының бастапқы көрсеткіштерін  шебер өткізеді, және талдау нәтижелеріне сүйене отырып, сабақта лайықты тапсырмалар, жаттығулар таңдайды. Мұғалім күш қабілеттері даму дәрежесінің тәуелділігіне байланысты, баланың жақын аймақта дамуына сүйене отырып, шығарушы жаттығуларды

қолданады.  Ирина Петрқызының оқушылары адамгершілік әлеуетінің арқасында сабақтарда, дайындық сабақтарда  өздерін жайлы сезінеді, оқыту және тәрбие сапасының жоғарылауына мүмкіндік туғызады.

2,3,4 сыныптарда білім сапасы 100%. құрайды. Мұғалім спорт-массалық жұмыстар жүргізеді. Спорттық жарыстардың жоғары ұйымдасуын, барлық қатысушылардың қызығушылығын, жанкүйерлердің белсенділігін белгілеу керек.

Өз жұмысында әріптестерінің  тәжірибесін зерделеу, жаңа педагогикалық әдістер, кәсіби мерзімді басылымдар, Интернет ресурстары арқылы педагогикалық шеберлігін тұрақты жетілдіруге тырысады. Жинақталған

тәжірибесімен әріптестерімен бөліседі. ІІ халықаралық инновациялы педагогикалық жәрмеңкесіне қатысып қола сертификатымен марапатталды. 2016 ж. аттестатталушы дене шынықтыру және АӘД пәндерінің мұғалімдері арасында озық педагогикалық тәжірибеден аудан сайысына қатысты, осы жылы білім қызметкерлерінің тамыз конференциясында үздік баяндама деген мадақтамамен марапатталды, «Тезірек! Жоғары! Күштірек» ҚР Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған 3-сыныпта «Жылжымалы ойын «Атыс» тақырыбында ашық сабақ,

сыныптан тыс іс-шара өткізді.

Оның өткізге ашық сабақтары мен сыныптан тыс іс-шаралары бойынша әріптестері арасында жоғары

бағаға ие.

Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер арасында беделге ие.

 

 

 

Просмотров: 676

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст