Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні
9 «В» сыныбы
Г.Косымова, М.Бисенбаева, Г.Каримова, Н.Каратаев Алматы «Мектеп», 2019
Барлығы - 170 сағат, аптасына – 5 сағат
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
І тоқсан – 45 сағат |
|||||||
І-бөлім. Қазақ жазуының даму жолы |
1. Қазақ жазуының тарихы |
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; |
1 |
|
|
||
2. Қазақ жазуының тарихы |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
3. Жазудың технологиясы |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу 9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
|||
4. Жазудың технологиясы |
9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
5. Елдік пен ерліктің ескерткіші |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.5.1.1 етістің түрлерін, қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
6. Елдік пен ерліктің ескерткіші |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
|||
7. «Күлтегін» жыры. |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау |
1 |
|
|
|||
8. Күлтегін кім? |
9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
9. Қазақ жазуының даму жолы |
9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
10. Қазақ жазуының даму жолы |
9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
11.Қазіргі жазудың сыр- сипаты
|
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру 9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
12. Қазіргі жазудың сыр- сипаты |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру 9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
13. Нәтиже сабақ |
9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу 9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
1 |
|
|
|||
2- бөлім Жолың болсын, жолаушы! |
1. Сапарың сәтті болсын! |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау 9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
||
2. Сапарың сәтті болсын! |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау; 9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
|
3. Жолың болсын, жолаушы! |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау; 9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
4. Жолаушы тасымалы. |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
5. Әуежай тасымалы. |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру 9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу |
1 |
|
|
||
|
6. Теміржол тасымалы. |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру 9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; |
1 |
|
|
||
|
7. Метроға саяхат |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
||
|
8. Метроға саяхат |
9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу 9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу |
1 |
|
|
||
|
9. М.Мақатаев. «Ертең біз жол жүреміз» |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; |
1 |
|
|
||
|
10. М.Мақатаев. «Ертең біз жол жүреміз» |
9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану 9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу |
1 |
|
|
||
|
11. Нәтиже сабақ |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, нұсқаулық жазу |
1 |
|
|
||
|
12. Нәтиже сабақ
|
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; |
1 |
|
|
||
3- бөлім. Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың халық күнтізбесі.
|
1. Көшпенділер тұрмысы |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу |
1 |
|
|
||
2. Көшпенділер тұрмысы №1БЖБ |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау 9.1.6.1 кесте мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||
3. Дана даналығы |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
|
4. Дана даналығы |
9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу 9.5.1.1 ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
||
|
5. Көшпенділер мәдениеті |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау |
1 |
|
|
||
|
6. Көшпенділер мәдениеті |
9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
7. Қазақтың халық күнтізбесі |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау; 9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу |
1 |
|
|
||
|
8. Қазақтың халық күнтізбесі |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.5.1.1 ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
||
|
9. Ілияс Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді) |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; |
1 |
|
|
||
|
10. Ілияс Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді) |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау; |
1 |
|
|
||
|
11. Балбал тастар |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
|||||||
|
12. Балбал тастар |
9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу |
1 |
|
|
||
|
13. Нәтиже сабақ |
9.5.1.1 ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
||
|
|||||||
4- бөлім. Заң – қоғамның тірегі |
1. Қазақ даласындағы құқық бастаулары |
9.3.2.1 ғылыми стильде (аннотация, тезис) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; 9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу |
1 |
|
|
||
2. Қазақ даласындағы құқық бастаулары |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру 9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация жазу; |
1
|
|
|
|||
3. Дала заңы |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу; |
1 |
|
|
|||
4. Дала заңы |
9.5.1.1 ырықсыз етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
5. ТЖБ |
9.1.6.1 кесте мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||
6. Аты аңызға айналған билер |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру; 9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
7. Аты аңызға айналған билер |
9.3.2.1 ғылыми стильде (аннотация, тезис) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; 9.5.1.1 ырықсыз етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
ІІ тоқсан – 35 сағат |
|||||||
8. Жеті жарғы |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
9. Қылмыс түбі - қорлық |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру 9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу |
1 |
|
|
|||
10. Қылмыс түбі - қорлық |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация жазу; |
1 |
|
|
|||
11. ҚР- ның Ата заңы |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау 9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу |
1 |
|
|
|||
|
12. ҚР- ның Ата заңы |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру |
1 |
|
|
||
13. Айбатыр Сейтақ. «Азат елдің ар –намысы – Ата заң» |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация жазу; |
1 |
|
|
|||
14. Айбатыр Сейтақ. «Азат елдің ар –намысы – Ата заң» |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру; |
1 |
|
|
|||
15. Нәтиже сабақ |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
16. Нәтиже сабақ № 1 БЖБ |
9.5.1.1 ырықсыз етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
5- бөлім ҚР-ның Президенті күні – Тәуелсіз Қазақстанның айбынды мейрамы |
1. ҚР- ның Тұңғыш Президенті күні |
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; |
1 |
|
|
||
2. ҚР- ның Тұңғыш Президенті күні |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; 9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
3. Елбасы – елдің тұтқасы |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау; |
1 |
|
|
|||
4. Елбасы – елдің тұтқасы |
9.5.1.2 мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану 9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
|||
5. Ұлы Дала перзенті |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу |
1 |
|
|
|||
6. Ұлы Дала перзенті |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|||
7. Маралтай Ыбыраев «Елбасыма» |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау |
1 |
|
|
|||
|
8. Маралтай Ыбыраев «Елбасыма» |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу; 9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
||
9. Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|||
10. Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері |
9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; 9.5.1.2 мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
11. Елбасы идеялары |
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу |
1 |
|
|
|||
12. Елбасы идеялары |
9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
13. Болашаққа бағдар |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау |
1 |
|
|
|||
14. Болашаққа бағдар |
9.5.1.2 мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
15. Нәтиже сабақ № 2 БЖБ |
9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
|||
6- бөлім. Жастар және бұқаралық ақпарат құралдары |
1. Бұқаралық ақпарат құралдарының қызметі. |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу |
1 |
|
|
||
2. Бұқаралық ақпарат құралдарының қызметі. |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау; 9.5.1.2 мекен үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
|
3. ҚР- ның басты телеарналары |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу |
1 |
|
|
||
|
4. ҚР- ның басты телеарналары |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
5. Жастар және бұқаралық ақпарат құралдары |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
||
|
6. Қасым Аманжолов. «Жас дәурен» |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
||
7. Жастар үні |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
8. Өмірің өз қолыңда |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
9. ТЖБ |
9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
1 |
|
|
|||
10. Нәтиже сабақ |
9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
11. Қайталау сабақ |
9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
ІІІ тоқсан – 50 сағат |
|||||||
|
1. ЭКСПО шежіресі |
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
||
2. ЭКСПО шежіресі |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
|||
7- бөлім. ЭКСПО-2017 – Қазақстан белесі |
3. Астана төріндегі ЭКСПО |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
||
4. Астана төріндегі ЭКСПО |
9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
5. Қазақстан – мүмкіндіктер елі |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
|||
6. Қазақстан – мүмкіндіктер елі |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
|||
7. ЭКСПО- ел мерейі |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
8. ЭКСПО- ел мерейі |
9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
9. Н.Назарбаев. «Тәуелсіздік толғауы» |
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
|||
10. Н.Назарбаев. «Тәуелсіздік толғауы» |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала жазу |
1 |
|
|
|||
11. Нәтиже сабақ |
9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
12. Нәтиже сабақ № 1 БЖБ |
9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
8- бөлім. Биотехнология жаңалықтары |
1. Биотехнологияның маңызы |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
||
2. Биотехнологияның маңызы |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
|||
3. Қазақстандағы биотехнологияның дамуы |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 9.5.1.2 шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
4. Қазақстандағы биотехнологияның дамуы |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау |
1 |
|
|
|||
5. Ұлттық өнімдер |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
|||
6. Ұлттық өнімдер |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау; 9.5.1.2 шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
7. Жүніс Сахиев. «Уақыт қайтарымы» |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау |
1
|
|
|
|||
8. Жүніс Сахиев. «Уақыт қайтарымы» |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу 9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу |
1 |
|
|
|||
9. Үміт үзгім келмейді |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
10. Үміт үзгім келмейді |
9.5.1.2 шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
11. Нәтиже сабақ |
9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
1 |
|
|
|||
12. Нәтиже сабақ №2 БЖБ |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
|||
9- бөлім. Болашақ энергия көздері |
1. Болашақтың энергиясы |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
||
2. Болашақтың энергиясы |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.5.1.2 қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
3. Энергия көздері |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау |
1 |
|
|
|||
4. Энергия көздері |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру; 9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу |
1 |
|
|
|||
5. Медеу Сәрсеке. «Жетінші толқын» |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау |
1 |
|
|
|||
6. Медеу Сәрсеке. «Жетінші толқын» |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру; 9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу |
1 |
|
|
|||
7. Толқын энергиясы |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау; 9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
|||
8. Толқын энергиясы |
9.5.1.2 қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
9. «Жетінші толқын» құпиясы |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау
|
1 |
|
|
|||
10. «Жетінші толқын» құпиясы |
9.5.1.2 қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
11. Нәтиже сабақ |
9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
1 |
|
|
|||
|
12. Нәтиже сабақ |
9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
1 |
|
|
||
10- бөлім. Алаш идеясы мен қайраткерлері |
1. Дидахмет Әшімханов. «Бес арыс» |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
||
2. Дидахмет Әшімханов. «Бес арыс» |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу |
1 |
|
|
|||
3. Қазақ алфавитінің тұңғыш реформаторы |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру; 9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау |
1 |
|
|
|||
4. Қазақ алфавитінің тұңғыш реформаторы |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу |
1 |
|
|
|||
5. Әлихан Бөкейхан – ұлт көсемі |
9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мезгіл бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
6. Әлихан Бөкейхан – ұлт көсемі |
9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
7. «Оян, қазақ!» |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау |
1 |
|
|
|||
8. «Оян, қазақ!» |
9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
9. Алаш ардақтысы |
9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу; 9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу |
1 |
|
|
|||
10. Алаш ардақтысы |
9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мезгіл бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
11. Мен жастарға сенемін |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру; 9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
12. ТЖБ |
9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру. |
1 |
|
|
|||
13. Мен жастарға сенемін |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау |
1 |
|
|
|||
14. Нәтиже сабақ |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу |
1 |
|
|
|||
IV тоқсан – 40 сағат |
|
||||||
11- бөлім. Жаһандық мәселе: Демография |
1. Демография деген не? |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу |
1 |
|
|
||
2. Демография деген не? |
9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
|
3. Әлемдегі демографиялық жағдай |
9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
1 |
|
|
||
4. Әлемдегі демографиялық жағдай |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру |
1 |
|
|
|||
5. Қазақстандағы демографиялық жағдай |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
6. Қазақстандағы демографиялық жағдай |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала жазу |
1 |
|
|
|||
7. Қоғам отбасынан басталады |
9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
8. Қоғам отбасынан басталады |
9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу |
1 |
|
|
|||
9. 18 миллионыншы тұрғын |
9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру |
1 |
|
|
|||
10. 18 миллионыншы тұрғын |
9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||
11. Абай Құнанбайұлы. «Адамның кейбір кездері» |
9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
1 |
|
|
|||
12. Абай Құнанбайұлы. «Адамның кейбір кездері» |
9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||
13. Абай Құнанбайұлы. «Адамның кейбір кездері» |
9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||
14. Нәтиже сабақ |
9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
|||
15. Нәтиже сабақ №1 БЖБ |
9.5.2.1 жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
12- бөлім. Роботтар мен киборгтар әлемі |
1. Роботтар мен киборгтар адам өміріндегі маңызы |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
||
2. Роботтар мен киборгтар адам өміріндегі маңызы |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау |
1 |
|
|
|||
3. Әлемді жайлаған роботтар |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау |
1 |
|
|
|||
4. Әлемді жайлаған роботтар |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (қимыл-сын бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
5. Айзек Азимов. «Мен - роботпын» |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау |
1 |
|
|
|||
6. Айзек Азимов. «Мен - роботпын» |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау; 9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау |
1 |
|
|
|||
7. Тони робот |
9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау |
1 |
|
|
|||
8. Тони робот |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (қимыл-сын бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
|||
9. Нәтиже сабақ |
9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
1 |
|
|
|||
10. Нәтиже сабақ № 2 БЖБ |
9.3.1.1 мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау |
1 |
|
|
|||
13- бөлім. Қазақстандағы туризм және экотуризм |
1. Қазақстандағы туризм |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, аннотация, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау; 9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу; сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
||
|
2. Қазақстандағы туризм |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
||
|
3. Туризмдегі қызмет түрлері |
9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мақсат бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
1 |
|
|
||
|
4. Туризмдегі қызмет түрлері |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, аннотация, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
5. Туризмдегі қызмет түрлері |
9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мақсат бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
1 |
|
|
||
|
6. Қазақстандағы экотуризм мәселесі |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу; 9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мақсат бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді орынды қолдану |
1 |
|
|
||
|
7. Қазақстандағы экотуризм мәселесі |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
||
|
8. Көрікті демалыс орындары |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, аннотация, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
9. Көрікті демалыс орындары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
||
|
10. Көрікті демалыс орындары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
||
|
11. Ілияс Жансүгіров. «Жетісу суреттері» |
9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру; 9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, аннотация, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
||
|
12. Ілияс Жансүгіров. «Жетісу суреттері» |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
1 |
|
|
||
|
13. ТЖБ |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру |
1 |
|
|
||
|
14. Нәтиже сабақ |
9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация, нұсқаулық жазу |
1 |
|
|
||
|
15. Қайталау сабақ |
9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, аннотация, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
1 |
|
|
||